keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Minä olen, kuntoa ei

Radiossa tuppaa soimaan tämän tästä yks sellanen biisi mikä kertoo talven reenailusta ja kevätkunnon odotuksesta. En tiä ootteko kuullu, mut sen sanat menee suurin piirtein näin:

Olen katsonut kuinka kulkee
kitumalla aikani kelloissa
Olen reenannut yötä päivää
niinku laskenut sauhua valkoista
Mutta kyrpä otsassa on jo metrien mittainen
miten riittäisi pinnaa ylittää luoksesi sen

Minä olen odottanut sinua kauan
minä olen juossut pitkän yön
Huohottanut pelkoa purevan talven
kiristänyt reikiä varten vyön

Minä olen odottanut sinua kauan
minä olen juossut pitkän yön
minä olen sinä olet

Olen tuupannut lumista väylää
harteillani painava talven ies
olen pummannut rotkon reunaa
yrittänyt olla kuin toinen mies
mutta nastarit nurkassa vieläkin pattiin jää
olen lipumassa luotasi vaikka sä et sitä nää

Minä olen odottanut sinua kauan
minä olen juossut pitkän yön
Huohottanut pelkoa purevan talven
kiristänyt reikiä varten vyön

Minä olen odottanut sinua kauan
minä olen juossut pitkän yön
minä olen sinä olet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti